Ny reklamekampagne på tv og postkort
”Findforsikring gør det lidt sjovere at sammenligne.” Sådan lyder budskabet i vores nye reklamefilm, der bliver vist på en række ‘mandekanaler’ i løbet af uge 43, 44 og 45.
Vi har valgt at fokusere på at sammenligne, fordi det er essensen i vores service. Vi gør det nemmere for danskerne at sammenligne ikke bare pris, men også dækning, vilkår og service, når de indhenter tilbud på deres forsikringer.
Derfor sender vi også et sammenligningsskema til vores brugere, når de har udfyldt formularen på vores hjemmeside. Her kan de notere priser og dækninger, mens de taler med forsikringsrådgiverne. Bagefter kan de danne sig et overblik over de forskellige tilbud og finde det, der passer bedst til deres behov.
Desuden er der noget almengyldigt i sammenligningen. Mennesker vil altid sammenligne sig med andre for at se, om vi har styr på det eller ej.
Vi vil ramme mændene først
Kampagnen er målrettet mænd, da mere end seks ud af ti brugere af Findforsikring er mænd. Vi har forsøgt på en sjov måde at finde kernen i at sammenligne og tager derfor afsæt i en situation, som alle mænd kender – og hvor det ikke altid er sjovt at sammenligne…
Senere kommer opfølgninger, hvor også kvinder og børnefamilier sammenligner deres livssituation med andres.
For at understøtte kampagnen og prøve noget nyt, sender vi samtidig flere tusinde Go-cards på gaden med billeder og budskab fra reklamefilmen. Postkortene kommer til at hænge på cafeer og barer landet over i samme periode som reklamefilmen kører på tv.
Bedømmelsesoversigt
Gennemgå denne artikel nedenfor
Artikel anmeldelser
There are no reviews yet. Be the first one to write one.